eCommerce PRO is een platform voor e-commerce. We bieden creatievelingen en kleine ondernemers over de hele wereld een manier om mooie online winkels te maken, zonder programmeurs en ontwerpers.
U kunt een gratis Instant site van eCommerce PRO met ingebouwde online winkel gebruiken of u kunt eCommerce PRO integreren met een bestaande website en andere platforms zoals Facebook of Amazon. Alle online en persoonlijke verkopen worden beheerd op één centrale locatie: uw eCommerce PRO-beheerderspaneel. Het beste van alles is dat het maar een paar minuten duurt om het in te stellen! Om u aan te melden heeft u alleen een e-mailadres nodig.
Hoe het werkt
U kunt eCommerce PRO gebruiken om uw eigen online winkel op te zetten om fysieke artikelen, diensten of digitale downloads te verkopen. Bij eCommerce PRO kunt u producten verkopen die u zelf heeft gemaakt, producten van andere leveranciers doorverkopen of dropshipping gebruiken.
Betaald worden
Nadat u een winkel heeft gemaakt, kunt u contante of online betalingen accepteren. Als u online betalingen met creditcards wilt accepteren, kunt u Stripe, Square, PayPal, Authorize.Net, 2Checkout of naar keuze een van de methoden gebruiken. eCommerce PRO heeft meer dan 45 methoden die u kunt activeren.
Als uw klanten liever betalen wanneer ze de bestelling ontvangen, kunt u instellen dat ze contant betalen bij aflevering. Op die manier kunnen uw klanten een bestelling in uw winkel plaatsen en later betalen. U kunt ook andere offline methoden configureren.
Meer informatie over het accepteren van betalingen →
Verzending
Als u fysieke producten verkoopt, moet u beslissen hoe u uw producten naar uw klanten distribueert. U kunt een vervoerder zoals USPS of FedEx gebruiken, een koerier inhuren of uw producten zelf leveren. Er zijn talloze scenario’s voor de prijsstrategie bij verzendingen. U kunt gratis verzending aanbieden, realtime tarieven van vervoerders rekenen, een vaste prijs rekenen of afhalen in de winkel aanbieden. In alle gevallen moet u uw klanten een vergoeding in rekening brengen die uw kosten voor de verzending van de producten dekt.
Meer informatie over het kiezen van een verzendstrategie →
Bestellingen
Wanneer er een bestelling wordt geplaatst, ontvangt u hiervan een melding via e-mail of via een push-melding in een mobiele eCommerce PRO-app. Zowel op een desktop als in de mobiele app kunt u alle geplaatste bestellingen zien in uw eCommerce PRO-bedieningspaneel. Vandaaruit kunt u de bestelling verder verwerken en vervullen.
Meer informatie over het vervullen van bestellingen →
Aanwezigheid van de winkel
U kunt eCommerce PRO Instant site gebruiken als uw winkeletalage of eCommerce PRO integreren in een bestaande website (gebouwd met WordPress, Wix, Squarespace enz.). Het ontwerp en de functionaliteit van de winkel kunnen worden aangepast. U kunt uw online winkel ook veranderen in een mobiele app die klanten via ShopApp®op hun smartphones kunnen downloaden.
Als u ook offline aanwezig bent of deelneemt aan handelsshows en beurzen, gebruik dan de mobiele eCommerce PRO-app om onderweg producten toe te voegen, bestellingen te maken en betalingen te verwerken.
Belangrijkste functies
Gratis winkel en website
eCommerce PRO biedt een gratis aanpasbare Instant-site met een ingebouwde online winkel. U hoeft alleen uw producten toe te voegen, uw eigen winkeletalage te maken met uw merk en voilá: u heeft een website! Hij is zo ontworpen dat hij volledig responsief is, zodat uw site en winkel er goed uitzien op een desktop, mobiel en tablet.
Integreerbare winkeletalage
U kunt eenvoudig uw eCommerce PRO-winkel toevoegen aan uw website of blog, of zelfs aan meerdere websites tegelijkertijd. Uw eCommerce PRO-winkel wordt aangepast aan het ontwerp van de website en ziet eruit als een natuurlijk onderdeel daarvan. Klanten kunnen rechtstreeks bestellingen plaatsen zonder uw website te verlaten.
Afhankelijk van wat u wilt en het ontwerp van uw website kunt u kiezen of u de hele winkel wilt toevoegen, een bepaalde categorie erop wilt zetten, of afzonderlijke producten wilt verkopen met koopknoppen. Het enige wat u hoeft te doen is een corresponderende code van uw winkelbeheerder kopiëren en die plakken in uw websitepagina.
Facebook- en Instagram-verkoopkanalen
Presenteer uw producten aan miljoenen mensen door te verkopen op Facebook en Instagram.
Verkopen op TikTok
Begin met het adverteren van uw producten op TikTok, de populairste sociale media van tegenwoordig.
Terugkerende abonnementen
Bepaal hoe u uw goederen en diensten verkoopt – via eenmalige aankoop of door abonnementen aan te bieden. Met abonnementen kunt u terugkerende betalingen accepteren voor één of meer artikelen in uw winkel. Het is de beste manier om beautyboxen, kant-en-klare maaltijden, reguliere diensten en andere zaken te verkopen. Met deze functie kunt u ook terugkerende donaties ontvangen.
Ontwerp en functionaliteit zijn volledig aan te passen
Geef uw winkel precies de uitstraling die u wilt door ingebouwde instellingen te gebruiken of onder de motorkap van uw winkel te kijken met CSS. Door apps van eCommerce PRO‘s Appmarkt aan uw winkel toe te voegen, kunt u uw winkel nog verder aanpassen en uw zaken automatiseren en verbeteren.
Meertalige catalogus
Als u wereldwijd verkoopt, is het altijd een goed idee om uw winkel in de taal van uw klanten te laten zien. Meer informatie over het vertalen van uw catalogus.
Bekijk alle functies van eCommerce PRO→
Beheer van uw eCommerce PRO-winkel
Het bedieningspaneel van eCommerce PRO is als Ground Control for Major Tom. Bestellingen bekijken en verwerken, nieuwe producten toevoegen en alles wat het beheren van uw winkel inhoudt. U kunt teamleden toevoegen die u helpen uw winkel te beheren. Hiervoor opent u het dashboard op uw desktop (https://eCommerce-PRO.nl/cp/CP.html) of in de mobiele eCommerce PRO-apps voor iOS en Android.
Prijzen voor pakketten van eCommerce PRO
eCommerce PRO biedt een altijd gratis blijvend pakket en drie premium pakketten om uit te kiezen: Venture, Business of Unlimited. Er zijn geen transactiekosten, ongeacht het pakket.
Uw pakket bevat talrijke premium-functies en is ook bepalend voor het aantal producten dat u in uw catalogus kunt zetten. U kunt op elk moment van pakket wisselen.
Meer informatie over pakketten en functies op eCommerce PRO.
Ondersteuning van eCommerce PRO opties
De klantenservice van eCommerce PRO staat klaar om te helpen met alles wat u nodig heeft via e-mail, live chat en telefoon. Ondersteuningsopties variëren afhankelijk van welk pakket u heeft.
Gratis | Starter | Business | Unlimited | |
Kennisbank | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Academie voor e-commerce | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Live webinars en instructievideo’s | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Statusupdates | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Ondersteuning via e-mail (maandag-vrijdag) |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Ondersteuning via live chat (maandag-vrijdag) |
✔ | ✔ | ✔ | |
Verzoek tot terugbellen (maandag t/m vrijdag) |
✔ | ✔ | ||
Professionele diensten / aangepaste ontwikkeling | Op uurbasis | Op uurbasis | Bij het jaarlijks Business-pakket is 2 uur gratis ontwikkeling inbegrepen. | Bij het jaarlijks Unlimited-pakket is 6 uur gratis ontwikkeling inbegrepen. |
Contact opnemen met het ondersteuningsteam:
- Klik in het eCommerce PRO Helpcentrum op de knop Contact in de rechterbovenhoek. U moet aangemeld zijn bij uw winkel om te chatten met ons.
- Klik in de eCommerce PRO-beheerder, op Hulp krijgen in de rechterbovenhoek of tik op Hulp krijgen rechtsboven in de mobiele eCommerce PRO-app. Hier kunt u belangrijke artikelen doorlezen of videohandleidingen bekijken. Als u een betaald pakket heeft, kunt u live chatten met de klantenservice of een afspraak maken voor gesprek. Chat-ondersteuning is 24 uur beschikbaar van maandag t/m vrijdag. Verzoek tot terugbellen is beschikbaar van 14.00 – 22.00 uur PDT van maandag t/m vrijdag.
- Ga in de mobiele app naar de Winkel en dan naar Hulp krijgen.
Wilt u meer weten? Bekijk het gedeelte met handleidingen en de eCommerce PRO-blog, die vol staan met handleidingen en tips voor alles wat met handel te maken heeft.